Friday 15 April 2011

Lovely Inspiration!

Как сте днес?
Петъчното ми настроение ме хванало и мисля, че след успехът ми 1:0 за мен в НОИ, заслужено се отдавам на красивки неща и занимавки!
Следващите снимки са любов от пръв поглед!Толкова ме зареждат с вдъхновение, че набързо сложих закупените цветя от един дядо в наличните ми бутилки и буркани.
Дядото е нов за района, видях го вчера с няколко букетчета вързани с червен конец. Беше се дистанцирал на завидно разстояние от бабите, самотен със своя кашон и букети пролетни цветя ме очакваше...:-) Е, вързах му се! Вързах и по един бял конец на бутилките които изрових от шкафа и сега се наслаждавам...
Вижте за какво говоря:

Тази хубава идея е на Sarah от A beach cottage и нейният Vintage Bottle flower project!

Следващата ми находка са vintage шишетата от Bottle green homes- бутик за невероятни vintage аксесоари и декорации за дома.
Омагьосана съм и има защо!

2 comments:

Pages