Wednesday 4 May 2011

Хартиен арт фест София 2011 - Откриването...

Добро утро!
Ако си спомняте, анонсирах, напомнях и писах за предстоящия Хартиен фест!
Той вече е факт. Вчера бе официалното откриване в СГХГ.
Цял ден тръпнех в очакване и в уречения час бях на мястото на събитието:-)
Обичам да присъствам на такива моменти, виждаш реакцията на хората, четеш по лицата им, сливаш се с посетителите и улавяш духа на мястото и целта на мероприятието. Така беше и вчера. Преди да започне официалното откриване, много хора стояха и разговаряха с букети цветя, други бяха развълнувани, трети гледаха кротко или снимаха. Снимах и аз и ви представям част от това което видях, и на вас ако ви интересно посетете предстоящите събития и изложби!
Най- силно впечатление ми направиха експонатите:Ускорен пулс, Форма в движение и Настояще. Интересен факт за тези които не бяха, е че последният е направен тук за 48 часа от студенти и гости от чужбина, участващи в биеналето. Ще го познаете по снимките, инсталацията е най- голяма като площ и представлява тубуси от обгорена хартия. Вижте и моя снимков очерк и ви препоръчвам да посетите и видите изложбата- прекрасна е!


























и ако видяното ви е харесало, ето и част втора:-)




За днес си съм си отбелязала да посетя Уъркшоп и лекция на художничката Сюзън Стокуел от 11 до 15 ч. в Националната Художествена Галерия. Повече за нея може да научите на www.susanstockwell.co.uk

От мен приятен ден!

No comments:

Post a Comment

Pages