Monday 10 October 2011

Awesome Circus Tea Party!

Здравейте в хладния понеделник!
Рязката промяна на времето се опита да ме повали с лек вирус, но с помощта на илачи и много чай съм почти във форма! И като заговорих за чай, днес за началото на седмицата ви показвам едно страхотно парти. Чаят е вино, темата е цирк или по - точно Епохата на депресия в Цирка и партито ми изглежда супер яко! Много приятен дизайн на плакат и етиките е направила една от организаторките му Jag Nagra - слонът ми е любимммм!!!В сайта www.turntopage84.com ще намерите още великолепни снимки, а на мен партито изглежда внушително приятно, направено с много желание и ентусиазъм и нека напук на неприветливото време, да се потопим в тази обстановка и с чаша топъл чай да се усмихнем на новата седмица :-)

















No comments:

Post a Comment

Pages