Thursday 1 December 2011

Incredible Sasa Clock!

Гениален! Направо ме смая този забележителен часовник! Едно бижу и наистина може и да е бижу. Идеята е брилянтна и много ме впечатли, намерих я в Daniel Estes designs.
Предлага се в два цвята за 12 и 24 часа. Мънистата на огърлицата са кодирани и посочват минутите и часовете. На всеки пет минути едно мънисто пада, но как да разберете времето? На картинката по- долу се вижда - трябва да откриете разноцветните мъниста (златно за 12ч. полунощ и сребърно за 12ч. на обяд, за 12 часовия часовник те са в един цвят), след това се отброява мънистата за часовете (червени в синия вариант и бели за естествения дървен) и накрая са мънистите за минутите на интервали от 5 минути, те са в основните цветове на огърлицата - синьо и натурално дърво. Яко нали...! Е, освен красиво бижу за вас и за дома, часовника е супер ефектен и практичен и ако все още не сте разбрали как да кажете колко е часа...вижте изображението най- долу!





2 comments:

  1. Не съм виждала такъв часовник. Наистина е много интересен, оригинален и красив

    ReplyDelete
  2. И аз съм много впечатлена:-)

    ReplyDelete

Pages