Monday 11 July 2011

You can do it - Wood hanger!

Извън заниманията в сряда, когато е официалният ден от "рубриката- направи си сам", днес реших да публикувам тази закачалка, която може с помощта на мъжка сила да имате и вие:-) С тази статия мога да жегна и малко мъжката част от аудиторията!!!
Основните инструкции ще намерите в блога Emmas designblogg. Между другото това ми e най- най- любимият блог, когато го открих два дена под ред не спрях да го разглеждам. Невероятен блог и може би той ме инспирира да направя моя. Спирам с лиричното отклонение (преди да загубя мъжката част :-)).Тази закачалка е доста ефекта и стига да ви се впише в интериора, според мен не изисква големи усилия за направата й, освен да си набавите три дървени стълба, винтове, трион, куки и кожена връв, а аз бих заложила и на дебело оплетено въже тип "корабно", всичко друго си е ясно от снимките. На мен ми допада и ако имах къде да я сложа със сигурност бих опитала да я направя, не сама но ...все пак :-)


No comments:

Post a Comment

Pages